UA
#

Play Video

#

# # # # # #
# # #

Розробка CRM

CRM-система – незамінний помічник для клієнтоорієнтованого бізнесу.

У ній фіксуються деталі продажів та їх кількість, зріз статистики щодо клієнтів та результати їх взаємодії з бізнесом. На основі цієї інформації можна відстежити шлях клієнта, оптимізувати його та зробити максимально релевантну пропозицію, що формує високий рівень лояльності в аудиторії.

Крім цього CRM система оптимізує та підвищує ефективність команди, яка працює з клієнтами та дозволяє оцінити в цілому результативність маркетингової стратегії.

Переваги впровадження в бізнес CRM системи очевидні, але яку обрати? Готові рішення багатофункціональні, але не мають достатньої гнучкості під кожен конкретний бізнес. Інші рішення — навпаки, досить прицільні і не мають достатнього набору функцій.

Саме для вирішення таких ситуацій необхідно створювати CRM на замовлення. Кастомні рішення дозволяють створити інструмент "заточений" під конкретний бізнес, за допомогою яких можна вплинути на окремі групи клієнтів.

crm system 9

Що таке система CRM?

Це система, яка відповідає за якісний та ефективний Customer Relationship Management, що складається з набору різних темплейтів. Саме тому вона ніколи не замінить відділ продажу та маркетологів, але зробить їхню роботу набагато легшою, оптимізувавши низку бізнес-процесів.

Повідомлення в CRM нагадає менеджеру ще раз набрати клієнта після того, як він зробив покупку, щоб оцінити якість та запропонувати новий оффер, на основі його переваг. Відправить тригерний лист, якщо клієнт сформував кошик, але пішов із сайту, збере статистику продажів та представить її у зручній формі звіту тощо.

CRM це комплексне рішення, адже за збирання інформації про події, які робить клієнт, відповідають різні компоненти системи, які взаємопов'язані між собою. Залежно від кожного конкретного бізнесу, їх може бути досить багато, але позначимо основні:

  • База даних: містить контактну інформацію, історію взаємодії з клієнтом, його покупки та переваги.
  • Інструменти обслуговування клієнтів: допомагають менеджерам ефективно та швидко обробляти запити, звернення клієнтів через різні канали зв'язку: телефон, електронна пошта, чат тощо.
  • Аналітичні інструменти збирають дані про клієнтів та продажі, виявляють попит та агрегують дані, які допомагають оцінювати ефективність маркетингових кампаній.
  • Інструменти управління продажами допомагають вести облік відмови потенційних клієнтів, зберігаючи дані про відвідувачів, які не купили товар або послугу. Відстежувати угоди на підготовку персональних офферів, виходячи з чека клієнта чи його переваг. Збирати ліди з різних джерел трафіку та агрегувати їх прямо в CRM. Створювати звіти, з урахуванням яких можна аналізувати ефективність роботи відділу продажів.
  • Лояльність клієнтів. Однією з конкурентних переваг бізнесу є клієнтський досвід. Дані, які збирає система CRM допомагають своєчасно обробляти відгуки, запити та персоналізувати клієнтський досвід. У свою чергу, чим швидше буде вирішено питання клієнта, тим більше шансів того, що він частіше робитиме покупки та рекомендуватиме бренд.
  • Інтеграція з іншими системами для обміну даними та покращення взаємодії між різними відділами компанії. Це може бути складські системи, логістичні системи, бухгалтерські системи, системи електронного документообігу, ERP-системи, системи автоматизації маркетингу тощо.

У результаті CRM система – ефективний софт для масштабування бізнесу. Використовуючи його, можна швидко збирати великі обсяги інформації про клієнтів, створювати звіти і зробити роботу менеджерів зручнішою.

crm system 11
crm system 12
crm system 13

Які переваги дає бізнесу розробка CRM

Переваги CRM Систем незаперечні, адже вони значно прискорюють роботу бізнесу та приносять прибуток. При цьому на ринку вже є готові рішення, навіщо розробляти рішення безпосередньо під кожен бізнес?

Пакетні рішення розраховані на дуже широку аудиторію та працюють за універсальною схемою. Їх не можна налаштувати під потреби, логіку та особливості саме вашого бізнесу, а це відбивається у непотрібному навантаженні на бізнес процеси, і на бюджет. Адже платити за функції, що не використовуються, теж потрібно.

Гнучкість налаштувань

Готові CRM не зважають на особливості вашого бізнесу, а розроблені рішення на замовлення відштовхуються саме від них. При цьому кастомна CRM повністю відповідатиме потребам та бізнес-процесам вашого бізнесу. Кожна функція, модуль та інтерфейс можуть бути розроблені з урахуванням специфіки бізнесу

Вичерпний функціонал

Дефолтні системи, оскільки вони розраховані на широкий спектр бізнесів, мають ряд функцій, якими ви не користуватиметеся. При цьому розроблена система міститиме функції, які необхідні саме вашому бізнесу.

Безперебійність роботи

Пакетні CRM, як правило, розміщуються на серверах, які належать провайдеру або компанії-розробнику – а це ризик того, що регламентні роботи можуть на якийсь час позбавити бізнес CRM-системи. Кастомні CRM можуть розміщуватись на фізичних або хмарних серверах, що знижує грошове навантаження та прибирає ризики регламентних робіт.

Можливість доопрацювання

Популярні CRM системи мають набір функціональностей для всіх і її не можна доопрацювати. У свою чергу розроблену CRM можна доопрацювати та кастомізувати зусиллями штатного розробника чи стороннього програміста.

Високий рівень безпеки

Розробка CRM на замовлення дозволяє враховувати специфіку бізнесу та забезпечити максимальний рівень захисту та конфіденційності даних клієнтів та компанії. У неї можна впроваджувати різні механізми шифрування, автентифікації та контролю доступу.

web apps 1
web apps 3

Етапи розробки CRM

Розробка кастомної CRM системи на замовлення - це процес створення унікальної системи управління відносинами з клієнтами, що повністю відповідає потребам та вимогам бізнесу, що складається з кількох етапів:

1. Збір вимог та аналіз бізнес-процесів

Перед початком розробки варто виділити основні критерії, яким відповідатиме CRM-система. Як правило, це ключові потреби бізнесу до процесів та інтерфейсу. Перший етап завжди про збирання вимог до майбутньої CRM, у якій Product Owner їх визначає, а аналітики складають відповідну документацію.

2. Проєктування

Як тільки вимоги зафіксовані в документацію, можна розпочинати опрацювання мокапа майбутньої CRM. На цьому етапі проєктувальники опрацьовують архітектуру майбутньої системи та її функціональність. Паралельно з цим, UX/UI дизайнери займаються проєктуванням інтерфейсу CRM і готують першу візуалізацію для замовника.

flow chart for crm

3. Розробка

Після погодження архітектури та формування правильного бачення майбутньої CRM програмісти розпочинають розробку коду. На цьому ж етапі створюються всі необхідні модулі та функції системи: backend розробники створюють серверну частину CRM, забезпечуючи обробку даних та бізнес-логіку. Frontend займаються розробкою інтерфейсу користувача, який взаємодіє з backend частиною.

4. Тестування

Паралельно з розробкою, CRM-система проходить комплексне тестування (модульне, інтеграційне, системне) на відповідність вимогам, безпеці, безвідмовності та надійності. Тестувальники забезпечують якість програмного продукту, що розробляється, стежачи за відповідністю його вимогам і стандартам.

5. Впровадження та навчання

Це фінішний етап роботи розробки CRM, в якій релізна версія CRM-системи впроваджується в робочу сферу компанії. Проєктувальники та відео-інструкції для CRM системи, а технічна підтримка допомагає з питань використання та налаштування CRM

crm system 19

Цінності AVADA MEDIA

Команда AVADA MEDIA має багатий досвід та експертизу в галузі розробки програмного забезпечення, а понад 100 IT-фахівців готові реалізувати CRM-систему будь-якої складності. Вибираючи між рядовими фрілансерами та злагодженою командою програмістів завжди варто робити ставку на надійність.

З AVADA MEDIA робота над вашим проєктом ведеться на основі договору, що включає гарантії якості виконання. Над проєктом працюватиме згуртована команда, до якої входять розробники рівня senior та middle, за плечима яких успішно реалізовані масштабні проєкти.

Робота з AVADA MEDIA - це завжди партнерство, в якому ви отримуєте високу якість послуг, інноваційні рішення та надійну підтримку.

FAQ запитання/ відповіді

  • Якому бізнесу варто замовити розробку кастомної системи CRM

CRM-системи будуть максимально корисні компаніям, які ведуть активну діяльність та мають постійні контакти з клієнтами. Для банків, страхових компаній та інших фінансових установ дозволяють ефективно керувати базою даних клієнтів і відстежувати фінансові операції.

Для онлайн-магазинів, компаній, що займаються електронною комерцією та сфери надання послуг дозволять відстежувати замовлення, керувати інвентаризацією та стежити за вирвами продажу.

  • Скільки коштує CRM?

Вартість розробки CRM-системи завжди залежить від складності проєкту, вибору технологій та бажаних термінів реалізації. Для того, щоб дізнатися конкретну ціну реалізації саме вашого проєкту – зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

  • Скільки часу потрібно на розробку системи CRM?

Час розробки CRM-системи залежить від таких факторів, як складність проєкту та обсяг функціональності. Зазвичай розробка CRM-системи може тривати від кількох місяців до року.

  • Чи може система CRM інтегруватися з іншими системами компанії?

Так, CRM-система може бути інтегрована з іншими системами компанії, такими як системи обліку, електронна пошта та месенджери.

  • Які переваги надає розробка власної системи CRM у порівнянні з використанням готових рішень?

Розробка власної CRM-системи дозволяє адаптувати її під унікальні потреби компанії, забезпечити високий рівень безпеки даних та гнучкість в управлінні бізнес-процесами.

# # #
Привіт!👋 Зв'яжіться з нами 😀