UA
#

Play Video

#

# #
CRM Forostina 8
# # # # # #

Forostina

CRM система
#

Компанія FOROSTINA є одним із найбільших виробників комплектуючих для дахів та огорож в Україні. За 20 років присутності на ринку вона напрацювала значну клієнтську базу та сформувала широкий штат співробітників, тому для ефективного управління процесами підприємству знадобилася CRM-система, здатна автоматизувати рутинні завдання. З таким завданням клієнт прийшов до нашої команди.

Виклики та рішення

Замовник вже мав досвід використання CRM — перш, ніж звернутися до нас він тривалий час працював з 1С. Але у певний момент він усвідомив, що «коробковий» продукт скоріше обмежує зростання компанії, аніж сприяє йому. Тому ми мали створити рішення, що на голову випереджає можливості популярної системи, і забезпечити плавну міграцію бізнесу на новий софт.

Клієнт хотів, щоб нова CRM стала основною точкою розвитку бізнесу та допомагала керувати всіма процесами всередині компанії в одному місці: роботою з клієнтами, бухгалтерським обліком, персоналом, складами, виробництвом та постачанням сировини.

Для вирішення цього завдання ми провели ретельне дослідження компанії FOROSTINA та її бізнес-процесів, спроєктували ефективне рішення, а потім втілили його у реальність із використанням інноваційних технологій. Як саме ми збудували процес розробки — розповідаємо далі.

# #

Технології

skill-icons_css
HTML
spring logo
CRM Forostina 1 1

Технології

Для реалізації CRM FOROSTINA обрали найпопулярніший Java-фреймворк Spring. Він складається з окремих модулів, таких як Struts, Tapestry, JSF та інші. Кожен модуль — це конкретний набір інструментів, об'єднаних загальною логікою Spring, причому їх можна підключати окремо, залежно від поточних завдань.

На практиці, це дозволило нам не тільки вирішити поточні завдання клієнта, але й забезпечити масштабованість CRM під потреби бізнесу, що змінюються.

Frontend побудували на статичних технологіях HTML та CSS. Це допомогло помітно прискорити процес розробки і, водночас, гарантувало оптимальну швидкодію та чуйність інтерфейсу.

Як ми організували процес розробки

Для технічної реалізації FOROSTINA CRM та досягнення цілей клієнта ми задіяли у розробці команду з восьми фахівців, до якої увійшли: дизайнери, проєктувальники, програмісти та QA-інженери. Сам процес розробки складався з 6 основних етапів:

  1. Збір інформації та дослідження. Вивчили цілі, завдання та вимоги клієнта, а також його досвід використання «коробкових» рішень. Скоординували подальші плани та очікування.
  2. Розробка прототипу. Створили інтерактивний мокап CRM, який складався з майндмепу, варфреймів інтерфейсу та опису функціоналу. Узгодили бачення та терміни розробки з клієнтом, а потім сформували технічну документацію проекту.
  3. Дизайн. Відмалювали чистий та комфортний дизайн, з урахуванням функціональності системи та актуальних UI-трендів. Для зручності реалізували дві колірні схеми – світлу та темну.
  4. Технічна розробка. Виконали реалізацію CRM-системи на стороні сервера та клієнта з використанням обраного раніше стеку технологій.
  5. QA-тестування. Ретельно протестували готовий функціонал, щоби переконатися, що всі модулі системи працюють коректно і так, як це було узгоджено з клієнтом.
  6. Реліз. Виконали розгортання CRM, навчили персонал замовника та допомогли мігрувати зі старого софту.
CRM Forostina 2

Можливості CRM FOROSTINA

Нова CRM компанії FOROSTINA оснащена безліччю інноваційних функцій та можливостей, завдяки чому автоматизує більшість рутинних процесів та знижує навантаження на співробітників. Розглянемо основні модулі системи.

  • Інформаційна панель. Тут представлена узагальнена статистика бізнесу, що включає дані про доходи, витрати, аналіз замовлень та заборгованості клієнтів за певний період часу.
  • Замовлення. Моніторинг та управління всіма поточними замовленнями.
  • Каталог. Інтерфейс користувача з каталогом продукції компанії, де доступні картки всіх товарів з можливістю перегляду і, при необхідності, редагування даних.
  • Клієнти. Централізована база даних всіх клієнтів компанії, що надає можливість відстежувати повну історію взаємодії з кожним покупцем.
  • Склад. Модуль для керування запасами продукції на складі компанії.
  • Робота із фінансами. Інтерфейс для відстеження та управління всіма фінансовими операціями у компанії FOROSTINA.
  • Управління кадрами. Інструмент для ефективного керування персоналом з інтерактивним календарем обліку робочого часу. У цьому інтерфейсі керівник може відстежувати інформацію про результативність співробітників, аналізуючи обсяг виконаної ними роботи за звітний період.
  • Виробнича статистика. Модуль для відстеження обсягу виробленої продукції з можливістю експорту даних у форматі xls.
  • Облікові записи. Розділ для керування правами доступу користувачів у системі CRM.
  • Налаштування. У цьому розділі адміністратор може вносити зміни до штатних положень компанії, редагувати посади та їх найменування, а також керувати категоріями товарів та сировини.
  • Каталог сировини. Інтерфейс для управління сировиною та її постачанням.
CRM Forostina 3
CRM Forostina 4
CRM Forostina 5

Результат

Наша команда розробила ефективну CRM-систему для виробника будівельних матеріалів FOROSTINA відповідно до індивідуальних потреб бізнесу. Це допомогло клієнту повністю уникнути використання «коробкового» рішення, і стало хорошим фундаментом для подальшого розвитку його компанії.

Сьогодні ми продовжуємо працювати над розвитком CRM FOROSTINA, впроваджуємо нові ідеї та оптимізуємо існуючий функціонал, завдяки чому система зростає та масштабується паралельно з бізнесом клієнта.

Привіт!👋 Зв'яжіться з нами 😀