UA
#

Play Video

#

# #
Banner crm egmont
# # # # # #

Egmont CRM

CRM система
#

Egmont CRM – це прогресивне рішення, реалізоване Avada Media для компанії Egmont aviation, в якому вигідно поєднуються інтелектуальний дизайн та передові технології.

Про клієнта

Діяльність нашого клієнта - компанії Egmont aviation, охоплює відразу кілька напрямків: дистрибуція та продаж літаків Diamond Aircraft та JMB Aircraft у Словенії, а також професійна підготовка пілотів у власній сертифікованій авіашколі.

Для забезпечення успішного розвитку бізнесу та враховуючи його різнобічність, у замовника виникла потреба класифікувати клієнтську базу, покращити аналітичні процеси та автоматизувати обробку лідів. І щоб закрити цю потребу, він звернувся до нашої команди із запитом на розробку сучасної та технологічної CRM-системи.

# #
demo-app-developer-3
Photo 20

Технології

vue
skill-icons_css
HTML
vscode-icons_file-type-django
CRM Egmont 1

Виклики та рішення

У ході розробки Egmont CRM наша команда зіткнулася з низкою серйозних викликів, але завдяки досвіду та професіоналізму фахівців зуміла їх подолати та задовольнити усі потреби замовника. Розглянемо основні завдання та запропоновані нами рішення:

Збір аналітичних даних

Для глибшого розуміння своєї аудиторії та аналізу ефективності маркетингових каналів клієнт хотів, щоб нова CRM-система збирала дані про клієнтів у розрізі кожної платформи лідогенерації. Щоб вирішити це завдання, ми впровадили в CRM внутрішній чат, інтегрований з Telegram, Facebook, Instagram Whatsapp, Sendpulse та основним сайтом Egmont aviation. Також створили систему внутрішніх міток, які присвоюються клієнту, залежно від платформи, з якої він звернувся. Таким чином, менеджери компанії завжди знають, звідки прийшов клієнт і, при необхідності, можуть виконати сортування за типом мітки.

Сегментування аудиторії

Egmont aviation має два основних типи клієнтів — покупці літаків і студенти авіашколи, обробкою яких займаються різний менеджери. Щоб підвищити швидкість обробки заявок, мінімізувати кількість помилок та оптимізувати робочі процеси всередині компанії, ми додали можливість класифікації клієнтів.

Забезпечення безпеки та продуктивності CRM

Для клієнта було важливо, щоб дані, що зберігаються в CRM, були надійно захищені, і при цьому система працювала максимально швидко, без зависань. Для вирішення цього завдання ми підібрали оптимальний технологічний стек:

  • Для серверної частини використовували Python-фреймворк Django. Він надає безліч вбудованих механізмів безпеки та надійно захищає дані від CSRF та XSS атак, SQL-ін'єкцій та інших загроз. У той же час завдяки інструментам кешування, асинхронності та ефективному управлінню статичними файлами він забезпечує високу продуктивність системи.
  • Клієнтську частину переважно збудували на HTML та CSS. Додатково для оптимізації роботи внутрішніх чатів задіяли JavaScript-фреймворк Vue.js, який дозволив обробляти та доставляти повідомлення в real-time без оновлення сторінки.

Доробка існуючого сайту Egmont aviation

CRM відкрила перед замовником нові можливості. Однак щоб вся цифрова інфраструктура Egmont aviation працювала злагоджено, як єдиний механізм, нашій команді також довелося частково доопрацювати функціонал існуючого сайту компанії, щоб він відповідав актуальним викликам.

CRM Egmont aviation 2

Як проходила розробка

Розробка Egmont CRM складалася з п'яти етапів:

1. Дослідження та збір інформації. Провели ретельний аналіз вимог клієнта та вивчили внутрішні процеси його бізнесу.

2. Проєктування. Пропрацювали концепцію CRM та створили інтерактивний прототип, з акцентом на технологічну інновацію та функціональність.

3. Розробка дизайну. Відмалювали комфортний інтерфейс CRM, з урахуванням бізнес-процесів компанії та актуальних дизайн-трендів.

4. Технічна реалізація. Виконали програмування frontend- та backend-частин продукту з використанням вибраного стеку технологій та вимог клієнта.

5. Тестування. Провели ретельні тести, усунули баги та підготували CRM до введення в експлуатацію.

CRM Egmont aviation 7

Можливості Egmont CRM

За легким та інтуїтивним інтерфейсом CRM приховується значний набір функціональних можливостей, що охоплює всі внутрішні процеси компанії Egmont Aviation та забезпечує автоматизацію завдань менеджерів. Розглянемо її основні можливості.

  • Аналітика. Надає керівнику можливість вивчити докладну статистику ефективності компанії за певний період. Тут представлені дані про кількість нових клієнтів, ефективність каналів генерації лідів, розподіл клієнтів за місцем розташування та інша значуща інформація.
  • Фінансові звіти. Ще один аналітичний модуль, в якому керівництво компанії та бухгалтерія можуть відслідковувати фінансові результати Egmont aviation, доходи, витрати та інші економічні метрики.
  • Клієнтська база. Приділили особливу увагу оптимізації роботи з клієнтами та запровадили ефективну систему фільтрації, що помітно спростило роботу менеджерів компанії. Кожна картка клієнта містить максимально повну інформацію: особисті дані, поточні завдання, історію взаємодій та перелік документів з можливістю завантажувати файли прямо в CRM-систему.
  • Завдання. Модуль містить заплановані завдання, з описом і регламентом виконання. Для спрощення роботи менеджерів ми запровадили зручну систему фільтрації та релевантні теги, які можна встановлювати вручну для фіксації важливих подій. Користувачі можуть створювати нові завдання, призначати відповідальних співробітників і контролювати прогрес їх виконання.
  • Календар. Тут менеджер може наочно побачити список запланованих завдань, дати їх виконання та опис. За необхідності календар можна перемикати між місячним, тижневим та денним режимами. Щоб керівник міг ефективно виконувати функцію контролю, також надали можливість перегляду завдань у календарі підлеглих співробітників.
CRM Egmont aviation 8
  • Документообіг. Реалізували базу даних для зберігання внутрішньої документації компанії: договорів, рахунків та комерційних пропозицій, а також запровадили зручну систему фільтрації. Модуль також виконує функцію контролю оплати. Це означає, якщо гроші вчасно не надійшли на рахунок Egmont aviation, клієнту та закріпленому за ним менеджеру автоматично надсилається відповідне повідомлення.
  • Електронна пошта. Інструмент масових розсилок інтегрований із сервісом Sendpulse, призначений для ефективної комунікації з базою клієнтів. Під час надсилання повідомлення співробітник може вказати потрібну аудиторію, наприклад, «покупці літаків» або «студенти авіашколи», вибрати дизайн-шаблон і написати текст листа.
  • Внутрішній чат. Ми інтегрували чат із соціальними мережами, месенджерами та сайтом компанії, завдяки чому співробітники Egmont aviation отримали можливість вести діалоги з клієнтами в одному місці. Повідомлення з різних джерел миттєво потрапляють у CRM із зазначенням джерела ліда, а відповіді менеджерів відправляються на платформу, на якій написав клієнт. Якщо користувач звертається в компанію вперше, CRM-система автоматично створює для нього нову картку в базі даних із зазначенням пріоритетного каналу зв'язку.
  • База працівників. Модуль для HR-відділу, в якому зберігається інформація про всіх співробітників компанії, із зазначенням їх посад та контактної інформації.
  • Налаштування. Можливість кастомізації робить Egmont CRM максимально гнучкою та зручною у використанні. Модуль дозволяє керувати ролями співробітників, вказувати країни обслуговування клієнтів, налаштовувати типи клієнтів, надавати їм статуси та багато іншого.
CRM Egmont aviation 4
CRM Egmont aviation 5
CRM Egmont aviation 6
CRM Egmont screens

Результат

Завдяки новій CRM компанія Egmont Aviation успішно автоматизувала облік та обробку лідів, сегментувала аудиторію та знизила операційне навантаження на персонал. Крім того, наше рішення у реальному часі надає клієнту актуальну бізнес-статистику, що допомагає йому вибудовувати ефективні стратегії розвитку та випереджати конкурентів.

Сьогодні ми продовжуємо співпрацю з Egmont Aviation: вивчаємо нові запити клієнта, побажання його співробітників та працюємо над впровадженням додаткових функцій, які зроблять роботу компанії ще ефективнішою.

Привіт!👋 Зв'яжіться з нами 😀