UA
#

Play Video

#

# #
#

Платформа для автоматизації програм лояльності EFIR

EFIR це інноваційний стартап компанії Avada Media, спрямований на автоматизацію програм лояльності. Він допомагає бізнесу запускати персоналізовані та керовані бонусні системи з використанням віртуальних карт.

Важливою перевагою EFIR є відсутність необхідності фізичного носіння картки або встановлення додаткового програмного забезпечення для їх зберігання. Користувачам достатньо додати віртуальні карти до свого Apple Wallet або Google Pay, щоб вони завжди були легко доступні.

Чому EFIR потрібний ринку?

Ринок поступово йде від пластикових карток лояльності, і на це є безліч причин:

  • Стомлююче оформлення. Сучасний споживач не бажає витрачати час на заповнення бланків на касі або надання номера телефону продавцю.
  • Незручне використання. Багато покупців перестали носити з собою карти і надають перевагу транзакціям за допомогою смартфона.
  • Відсутність прозорості. Пластик не дає жодної інформації, через що клієнт не бачить кількість накопичених бонусів або скільки грошей він заощадив. Внаслідок цього цінність такої програми лояльності втрачається.
  • Високі витрати на випуск. Створення та розповсюдження пластикових карток обходяться бізнесу дорого, а з урахуванням їх низької окупності доцільність таких інвестицій під великим питанням.

Сервіс EFIR пропонує новий підхід до запуску програм лояльності. Він допомагає підприємцям швидко впроваджувати ефективні та гнучкі програми лояльності, які можна адаптувати під запити будь-якої цільової аудиторії.

Для споживача віртуальна карта EFIR – це зручний інструмент взаємодії з улюбленим брендом. Вона відображає актуальну інформацію про накопичені бонуси та допомагає економити. А ще, її можна швидко оформити у своєму смартфоні та використовувати під час транзакцій без будь-якого додаткового софту. Трохи згодом ми докладно розповімо про всі можливості карт EFIR, а поки що розглянемо, як проходив процес розробки сервісу.

# #

Технології

python
skill-icons_css
HTML
swagger
efir cards in phones-min

Вибір та перевірка концепції

Для запуску стартапу, навіть перспективного, однієї ідеї мало. Тому на наступному етапі ми мали виконати перевірку концепції. Для цього ми:

  • Провели ретельний аналіз ринку.
  • Зібрали список фічів.
  • Вибрали найбільш важливі для проекту вузли, такі як інтеграції з гаманцями Apple Wallet та Google Pay, push-повідомлення, Email-розсилки, а потім підготували для них прототипи.
  • Розробили POC - Proof of concept.

Проєктування та дизайн

Після успішної перевірки концепції ми змогли з упевненістю розпочати проектування інтерфейсів, UX та функціоналу. Також на цьому етапі ми провели дослідження та визначили, як працюватиме модуль кастомізації карток знижок.

У результаті ми отримали інтерактивний прототип, що візуалізує логіку роботи та основні фічі платформи, а потім сформували технічну документацію проекту.

Для підвищення зручності використання сервісу ми розділили його функціонал на основний сайт та особистий кабінет користувача, забезпечивши більш ефективну взаємодію з функціями платформи в залежності від потреб клієнта.

  • Сайт платформи — містить всю потрібну інформацію і вирішує маркетингові завдання.
  • Особистий кабінет — функціональний особистий кабінет, у якому компанія може розробляти унікальні програми лояльності, кастомізувати та випускати віртуальні карти, взаємодіяти з аудиторією через розсилки та відстежувати аналітику.

Розробили привабливий UI-дизайн, що підкреслює індивідуальність та унікальний стиль сервісу EFIR. Особливу увагу приділили комфорту та інтуїтивності інтерфейсу, щоб робота з платформою не викликала питань та була зручною для всіх користувачів.

Efir website 1-1-min

Результат: як працює EFIR

Основна ідея EFIR полягала в унікальності. Платформа має стати зручним, доступним та ефективним інструментом, який застосовується для будь-якого масштабу бізнесу. Для досягнення цієї мети ми створили великий функціонал і подбали про те, щоб UI був максимально простим та стильним.

Розповідаємо, яким саме модулі були реалізовані і які завдання вони виконують:

Реєстрація та особистий кабінет компанії

Перше, що потрібно зробити для початку роботи з платформою, — зареєструвати компанію в системі та пройти верифікацію за номером телефону керівника. Це важливий крок, що дозволяє забезпечити надійну кібербезпеку даних, адже в майбутньому EFIR зберігатиме персональні дані клієнтів.

Створення карт лояльності

Відразу після входу в систему можна переходити до створення програми лояльності. І перший крок на цьому шляху — створення унікальної та брендованої карти знижок.

У EFIR ми передбачили 4 основні шаблони карток:

  1. Знижкові мають фіксований відсоток знижки.
  2. Знижка з накопиченням — розмір знижки автоматично змінюється, залежно від кількості накопичених на карті коштів.
  3. Cashback - частина витрачених грошей повертаються клієнту на карту знижок.
  4. Штамп - клієнт колекціонує штампи, які надаються йому за виконання заздалегідь передбачених дій. При накопиченні потрібної кількості йому надаються бонуси або знижки.

Модуль створення віртуальних карток ми створили у форматі пісочниці. У власника бізнесу є можливість міняти практично все: термін дії картки, розмір знижки та кешбеку, дизайн, текст на лицьовій та зворотній стороні. Це дозволяє компаніям випускати індивідуальні карти, що відповідають їхньому корпоративному стилю.

Efir admin panel 5-min

Оформлення картки

Для оформлення заздалегідь створеної карти знижок клієнту не потрібно витрачати час на касі і заповнювати паперові бланки. Алгоритм дій максимально простий: користувач сканує QR-код на касі та потрапляє на форму реєстрації, вказує свої дані та миттєво отримує активну віртуальну картку, яку можна використовувати прямо зараз.

Інтеграція з Apple Wallet та Google Wallet

Для зберігання картки EFIR користувачу не потрібно завантажувати сторонню програму. Натомість він може додати її до свого Apple Wallet або Google Play, і виконувати транзакції у звичному інтерфейсі.

Efir admin panel 2-min

Інтеграція з касовим вузлом

Компанія може зв'язати профіль у EFIR зі своєю касовою системою, щоб нарахування бонусів, кешбеку та інших заохочень виконувалося повністю автоматично. З одного боку, це знижує навантаження на операційний персонал, а з іншого — підвищує залучення клієнтів, адже після кожної транзакції вони отримуватимуть повідомлення із кількістю нарахованих бонусів.

Розсилки та повідомлення

Ми подбали про те, щоб компанії могли безкоштовно та ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією. Для цього була реалізована гнучка система розсилок та повідомлень:

  1. Push — короткі спливаючі повідомлення.
  2. Geo-push — повідомлення, які автоматично надсилаються клієнтам, що знаходяться неподалік.
  3. Email – листи на електронну пошту.
  4. SMS — текстові повідомлення, які гарантовано надійдуть користувачеві, незалежно від того, підключений він до Інтернету чи ні.
  5. Telegram-розсилки – безкоштовні повідомлення через популярний месенджер.

За допомогою EFIR компанія може надсилати повідомлення не лише вручну, але й за допомогою тригерних розсилок. У другому випадку, заздалегідь підготовлене повідомлення автоматично надсилається клієнту при настанні певних умов: закінчення терміну дії картки, нарахування бонусів тощо.

Аналітика

Ми розуміємо, що бізнес це цифри. Тому створили розділ з аналітикою, в якому можна отримати та проаналізувати практично будь-які дані: скільки було випущено карток кожного типу за звітний період, кількість транзакцій за кожним шаблоном та їхню суму.

Дані оновлюються в режимі реального часу, що дає компанії можливість швидко відслідковувати результативність систем лояльності або окремих механік і приймати виважені управлінські рішення.

Efir admin panel 1-1-min

Що з проєктом зараз

Ми запустили проєкт на ринок України та надали бізнесу безкоштовну тестову підписку на 3 місяці. Наші подальші плани:

  • Отримати якісний зворотний зв'язок та зрозуміти, наскільки добре сервіс закриває потреби компаній та їх клієнтів.
  • Розробити та впровадити нові фічі.
Привіт!👋 Зв'яжіться з нами 😀